| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Wat heeft uw succes als manager bepaald? |
| Leider zijn |
|
14% |
[ 1 ] |
| Time management en doelgerichtheid |
|
28% |
[ 2 ] |
| Situationeel acteren |
|
0% |
[ 0 ] |
| Zelfreflectie |
|
14% |
[ 1 ] |
| Ambitie |
|
42% |
[ 3 ] |
| Concrete visie en strategie |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gecertificeerde kennis |
|
0% |
[ 0 ] |
| Praktijkervaring |
|
0% |
[ 0 ] |
| Geluk hebben |
|
0% |
[ 0 ] |
| Iets anders... |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 7 |
|
| Auteur |
Bericht |
Management Start Site Admin
|
Geplaatst: Di Mei 30, 2006 3:41 pm Onderwerp: Artikel: Hoe word je een succesvol manager? |
|
|
Hoe word je een succesvol manager?
De meeste lijnmanagers en hoofden van afdelingen zijn in hun functie gegroeid. Als een primus interparis werken zij dagelijks op het snijvlak van strategie en operatie. Collegae kijken jaloers naar hen op en vragen zich af "Waarom zij wel en ik niet?". Sommige managers groeien ook nog eens door. Stap voor stap bestijgen zijn de ladder van succes. Wat maakt hen succesvol? Waarom bereikt de een de top en de ander niet? Ter verkenning van mogelijke antwoorden op dit vraagstuk laten we een aantal mogelijke succesfactoren in willekeurige volgorde de revue passeren.
Het is natuurlijk onmogelijk om de 'succesformule' te presenteren. Waarschijnlijk zijn er ook vele wegen die succesvol naar Rome leiden. We zijn dan ook benieuwd naar uw ervaringen en uw mening ten aanzien van succesfactoren voor managers. We wensen in elk geval iedereen veel succes toe als manager, maar vooral ook veel geluk als mens.
http://www.managementstart.nl/artikelen/s50.html |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk
|
Geplaatst: Di Jun 06, 2006 8:04 am Onderwerp: Succes |
|
|
Succes heeft vele vaders. Maar het begint er volgens mij mee dat je erkent dat succes niet vanzelf komt. Op een doordachte manier en met hart en ziel aan iets werken zal de kans op succes vergroten.
Dat lukt volgens mij alleen als je je zelf echt verantwoordelijk voelt voor het succes. Een ondernemer voelt direct de resultaten van zijn werk en zal snappen wat ik hiermee bedoel. Verantwoordelijkheid nemen, verantwoordelijkheid voelen, is dan ook erg voornaam. |
|
| Naar boven |
|
 |
|